ul. Lotników 33/6
12 445 56 76 kontakt@akademiawidzenia.pl
Dołącz do nas!

Zenni uruchamia kolekcję okularów z George'em i Claire Kittle.

Lider branży okularowej online łączy siły z San Francisco 49ers All-Pro Tight End i żona do debiutu The Kittle Collection

01 grudnia 2020 12:00 PM czasu wschodniego

NOVATO, Calif.-(BUSINESS WIRE)-Zenni, lider branży okularów online, nawiązał współpracę z San Francisco 49ers All-Pro Tight End George Kittle i jego żoną, influencerką Claire, w celu wydania The Kittle Collection, limitowanej linii okularów zawierającej 12 ekskluzywnych oprawek.

George, gwiazda 49ers i Claire, trendsetterka, która ma oko do mody i stylu, ściśle współpracowali z Zenni, aby osobiście zaprojektować oprawki, dając kreatywny wgląd w materiał i kolorystykę każdego stylu, jak również ekskluzywny futerał na okulary i ściereczkę do soczewek dołączoną do każdej pary. Dzięki oprawkom w różnych kolorach i materiałach, dostępnym z soczewkami recepturowymi, przeciwsłonecznymi i blokującymi niebieskie światło Blokz™, kolekcja zawiera wiele opcji dla każdego.

"Claire i ja mieliśmy niesamowite doświadczenie współpracując z Zenni przy projektowaniu tych oprawek do naszej pierwszej kolekcji sygnowanej i oboje jesteśmy naprawdę dumni z tego, jak to wszystko wyszło" - powiedział George. "Nie mogę się doczekać, aż wkrótce wrócę na boisko i zacznę je nosić w dni meczowe, ale w międzyczasie myślę, że wiem, co podaruję moim kolegom z drużyny na święta".

"George i ja poznaliśmy się w college'u i oczywiście związaliśmy się przez sport, ponieważ oboje byliśmy sportowcami, ale szybko odkryliśmy, że kolejnym z naszych wspólnych zainteresowań jest moda" - dodała Claire. "Chcieliśmy, aby ta współpraca z Zenni czerpała inspirację z obu tych światów i zdecydowanie uważam, że udało nam się pociągnąć ten temat i styl w każdej z oprawek, które pomogliśmy zaprojektować".

Jako Official Eyewear of the San Francisco 49ers, Zenni utrzymało ostrość widzenia fanów 49ers na boisku jako partner prezentujący Zenni Zone na Levi's® Stadium i wprowadziło swoją technologię Blokz™ do organizacji, aby pomóc graczom w zapobieganiu szkodliwemu niebieskiemu światłu, które może uszkodzić ich oczy i pobudzić zdrowy rytm okołodobowy. Na początku tego roku, Zenni zadebiutowało w reklamie Super Bowl, w której George był gwiazdą i narratorem, pokazując wideo i zdjęcia, na których widać go zarówno na boisku, jak i poza nim, w tym podczas oglądania filmów i noszenia Blokz. Sukces kampanii wraz z pasją George'a do okularów i mody utorował drogę do uruchomienia The Kittle Collection, a także nadchodzących darowizn okularów Blokz™ z niebieskim światłem dla potrzebujących dzieci w ramach programu Zenni's Framing The Future, aby uczynić naukę cyfrową i na odległość bezpieczniejszą niż kiedykolwiek wcześniej.

"Partnerstwo Zenni z San Francisco 49ers doprowadziło do nawiązania fantastycznej relacji z George'em jako ambasadorem marki, którego zainteresowanie okularami i modą wyróżniło nas od razu" - powiedział Sean Pate, Brand Marketing and Communications Officer Zenni. "Mając to na uwadze, chcieliśmy przedstawić zarówno Claire, jak i jemu możliwość zaprojektowania okularów w ich własnej, sygnowanej przez Kittle Collection. Nie musisz być fanem 49ers, aby znaleźć coś dla siebie w tej kolekcji - z mieszanką 12 stylów oprawek dostępnych w różnych kolorach, w tym klasycznej czerwieni 49ers i złota, jesteśmy pewni, że The Kittle Collection ma coś dla każdego, co się spodoba."

Niektóre ze stylów w kolekcji to:

  • The People's Frame to okrągła ramka w kolorze przezroczystym i żółwim, zainspirowana pro futbolowym pseudonimem George'a jako People's Tight End.
  • Sun Daze to kobiecy styl oversize dostępny w kolorze perłowym i czerwonym, ulubiony przez Claire, inspirowany niedzielami piłkarskimi.
  • Thunderbirds to rodzinna sprawa, nazwana na cześć podcastu ojca i siostry George'a, wykonana z najwyższej jakości octanu w kolorze żółwim, czerwonym, przezroczystym i czarnym.
  • Lettey, od imienia Claire, to wykonane na zamówienie octanowe oprawki w kolorach 49ers.
  • Dean Bean został nazwany na cześć psa Kittlesów.

The Kittle Collection by George and Claire Kittle zawiera ramki zaczynające się od 23,95$ i są obecnie dostępne do kupienia na stronie zenni.com/kittles. Zdjęcia produktu można obejrzeć i pobrać tutaj.

W 2020 roku Zenni przyćmiło 35 milionów sprzedanych par okularów i odnotowało znaczny wzrost sprzedaży podczas pandemii. W ciągu swojej 17-letniej historii, Zenni dostarczyło tanie, wysokiej jakości okulary na receptę bezpośrednio do konsumentów za pośrednictwem Zenni.com. Po zrealizowaniu pełnej recepty, Zenni oferuje pary okularów już od 6,95$, a oferując średnią cenę pary na poziomie 40$, firma wprowadziła do tradycyjnego modelu sprzedaży detalicznej wygodę i ogromne koszty.

O Zenni

Zenni Optical było pionierem w branży okularów online w 2003 roku z misją uczynienia okularów na receptę przystępnymi i dostępnymi dla każdego. Zenni, z siedzibą w San Francisco Bay Area, oferuje mężczyznom, kobietom i dzieciom swobodę wyrażania ich osobistego stylu i indywidualności poprzez wysokiej jakości okulary korekcyjne i ochronne, zaprojektowane z wyczuciem mody i niesamowitym wyborem. Z ponad 35 milionami sprzedanych oprawek na całym świecie, para okularów Zennis jest w posiadaniu każdego kraju na świecie. Zenni jest dumne z tego, że jest Oficjalnym Okularnikiem San Francisco 49ers, Boston Red Sox i Chicago Bulls. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.zenni.com lub połącz się na Facebooku, Twitterze, Instagramie lub Pintereście.